Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Przy nocnej lampce powstają prace, które są moja odskocznią od codzienności. Brzmi jak banał? Nie dla mnie :) Bardzo dziękuję za wyróżnienia-niestety z braku czasu nie bawię się w łańcuszkowe zabawy :) Kontakt: guniu72@wp.pl

wtorek, 18 marca 2014

♥♥♥













Kolczyki, które chcę Wam dziś pokazać, są szczególne. Powstały na podstawie inspiracji pracą innej osoby. Tą osobą jest Pani Agnieszka, która wyraziła zgodę na zaczerpnięcie jej pomysłu przeze mnie.Tworzy pod pseudonimem an_bijou, a Jej prace możecie obejrzeć tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=yFKnYWH66lU

6 komentarzy:

  1. fantastyczne prace! istne dzieła sztuki, jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna interpretacja:)kolory grają ze sobą

    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki :) Aż miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są rewelacyjne! Na tyle się różnią od wisiorka, że naprawdę stanowią swobodną inspirację, nie zaś kopię ;) Śliczne!
    Pozdrawiam i życzę dalszych udanych projektów!

    OdpowiedzUsuń